Keaton [ki:'tən], Diane (pravo prezime Hall), američka filmska i kazališna glumica (Los Angeles, 5. I. 1946 – Los Angeles, 11. X. 2025). Polazila je Santa Anna College i Orange Coast College u Californiji 1963–64., potom odlazi u New York gdje je studirala glumu u Neighborhood Playhouse. Glumila je na ljetnoj pozornici u Woodstocku, a na Broadwayju 1968. u mjuziklu Kosa i 1969. u komadu Sviraj to ponovno, Sam Woodyja Allena s kojim je zatim bila u privatnoj vezi nekoliko godina. Na filmu od 1970., poznata je postala ulogom razočarane supruge mafijaškoga šefa (u tipu tzv. dobre prijateljice) u filmovima Kum (The Godfather, 1972) i Kum II (The Godfather II, 1974) Francisa Forda Coppole (istu je ulogu ponovila i u Kumu III – The Godfather Part III, 1990), a počevši od ekranizacije Sviraj to ponovno, Sam (Play It Again, Sam, 1972) u režiji Herberta Rossa, glumi zajedno s W. Allenom u više filmova koje je on i režirao, istaknuvši se osjećajem za (komički) dijalog, od nijansirano karikaturalnih interpretacija u njegovim ranim komedijama Povampireni Miles (Sleeper, 1973) i Ljubav i smrt (Love and Death, 1975) do kreacija likova razgovorljivih, pomalo frivolnih, urbanih (kvazi)intelektualki u filmovima Annie Hall (1977), za koji je nagrađena Oscarom, i Manhattan (1979). U suradnji s Allenom je ostvarila i dramsku inačicu takvih likova u Interijerima (Interiors, 1978), a s njim je poslije surađivala, ponovno komičnom ulogom, i u Manhattanskom krimiću (Manhattan Murder Mystery, 1993). Istaknula se i dramskim ulogama seksualno slobodne učiteljice u filmu Tražeći gospodina Goodbara (Looking for Mr. Goodbar, 1977) Richarda Brooksa, novinarke i feministice Louise Bryant u filmu Crveni (Reds, 1981) Warrena Beattyja te žene u bračnoj krizi u Pucnju na mjesec (Shoot the Moon, 1982) Alana Parkera. I kasnije povremeno glumi u dramama, npr. Marvinova soba (Marvin’s Room, 1996) Jerryja Zaksa, ali najviše nastupa u komičkom žanru, razrađeno varirajući likove osebujnog i samosvjesnog duha, npr. Ljubav nema pravila (Something's Gotta Give, 2003) Nancy Meyers.