Redgrave [re'dgreiv], Michael, britanski glumac (Bristol, 20. III. 1908 – Denham kraj Londona, 21. III. 1985). Studirao u Cambridgeu, u kazalištu prvi put nastupio 1934., od 1936. angažiran u londonskom Old Vic Theatreu, gdje se specijalizirao za klasični repertoar (npr. Hamlet, Macbeth). Bio je i uspješan kazališni redatelj i producent. Na filmu debitirao u Gospođi koja nestaje (The Lady Vanishes, 1938) Alfreda Hitchcocka, zatim je postao omiljeni glumac redatelja Carola Reeda (npr. Zvijezde gledaju s neba – The Stars Look Down, 1938; Kipps, 1941). Na vrhuncu filmske karijere bio je nakon II. svjetskog rata nizom sugestivnih karakternih uloga: Gluho doba noći (Dead of Night, 1945., epizoda Alberta Cavalcantija), Korota pristaje Elektri (Mourning Becomes Electra, 1947) Dudleya Nicholsa, Browningova verzija (The Browning Version, 1951), za koji je nagrađen u Cannesu, i Važno je zvati se Ernest (The Importance of Being Ernest, 1952), oba u režiji Anthonyja Asquitha, te Vrijeme bez milosti (Time Without Pity, 1957) Josepha Loseya. Napisao je tri knjige o glumi, 1959. dodijeljena mu je viteška titula (Sir). Otac je glumica Vanesse i Lynn Redgrave, suprug kazališne glumice Rachel Kempson, s kojima tvori tzv. glumačku dinastiju, koja, za razliku od obitelji Mills (→ mills, john), predstavlja britansku višu klasu.