Beatty [bẹi'ti], Warren, američki filmski glumac, redatelj, scenarist i producent (Richmond, Virginia, 30. III. 1937). Brat glumice Shirley Maclaine. Napustivši studij na Sveučilištu Northwestern u Evanstonu (Illinois), od 1955. je u New Yorku učio glumu kod Stelle Adler te 1957. počeo nastupati na televiziji, 1960. debitirao na Broadwayju, u Izgubljenoj ruži Williama Ingea, a 1961. ostvario je prvu filmsku ulogu, senzibilnu (u duhu metoda Actors Studija) interpretaciju mladića koji gubi životne iluzije u srazu s društvenim pritiscima, u Sjaju u travi (Splendor in the Grass) Elije Kazana. Privlačiva izgleda, potvrđuje se potom tumačenjima narcisoidnog žigola u Rimskom proljeću gospođe Stone (The Roman Spring of Mrs. Stone, 1961) Joséa Quintera, samoživog zavodnika u filmu Sve se ruši (All Fall Dawn, 1962) Johna Frankenheimera, bolničara u psihijatrijskoj bolnici koji se opsesivno zaljubljuje u pacijenticu u Lilith (1964) Roberta Rossena te zabavljača koji bježi od mafije u filmu Jedan Mickey (Mickey One, 1965) Arthura Penna. Status zvijezde konačno stječe romantičarsko-ironijskim tumačenjem iskompleksiranoga gangstera u filmu Bonnie i Clyde (Bonnie and Clyde, 1967) A. Penna, koji je i producirao. I u sljedećim filmovima mahom varira tip gubitnika, diskretnije kao pijanist sklon kockanju u romantičnoj komediji Jedina igra u gradu (The Only Game in Town, 1970) Georgea Stevensa, a izravnije kao prividno superiorni, ali zapravo nesigurni kockar u revizionističkom vesternu McCabe i gospođa Miller (McCabe & Mrs. Miller, 1971) Roberta Altmana, kao novinar koji, istražujući političko ubojstvo, postaje žrtvom u trileru Ubojice i svjedoci (The Parallax View, 1974) Alana J. Pakule te kao promiskuitetni frizer, zavodnik koji iza atraktivne pojave skriva tjeskobu u Hollywoodskom frizeru (Shampoo, 1975) Hala Ashbyja. Potonji je film također producirao (i bio mu suscenarist) te od tada glumi mahom u ostvarenjima kojima je producent i redatelj (te uglavnom i suscenarist): romantičnoj komediji Nebo može čekati (Heaven Can Wait, suredatelj s Buckom Henryjem, 1978), biografskom filmu epskog zamaha Crveni (Reds, 1981., Oscar za režiju), u kojem tumači idealističkoga ljevičarskog novinara Johna Reeda, vizualno stiliziranoj adaptaciji stripa Dick Tracy (1990), u kojem glumi naslovni lik policijskog detektiva, političkoj satiri Bullworth (1998), gdje tumači senatora koji izaziva skandal prekidajući s uobičajenom političkom retorikom te Pravila ne vrijede (Rules Don’t Apply, 2016), romantičnoj komediji u kojoj tumači ekscentričnog milijunaša Howarda Hughesa. Sklonost likovima opsjednutima vlastitim vizijama (kakve je tumačio npr. u filmovima Crveni i Pravila ne vrijede) potvrdio je i naslovnom ulogom impulzivnog gangstera u biografskom filmu Bugsy (1991) Barryja Levinsona, kojemu je također bio producent.