Brozinčević, Franjo (Franz Brozincevic), hrvatski konstruktor motora i industrijalac (Brinje, 28. V. 1874 – Enzendorf, Austrija, 21. XII. 1933). Bravarski zanat izučio je u Zagrebu. U Švicarskoj je od 1892. radio u tvornicama motora i automobila u Arbonu, Frauenfeldu, Wetzikonu, Usteru te Zürichu. Ondje je 1904. otvorio radionicu za popravak automobila Motoren-Franz koja je prerasla u tvornicu Franz Brozincevic & Co (1908), Automobilwerke Franz AG (1913), odn. Franz Brozinčević & Cie. Wetzikon – FBW (1918). Proizvodila je poštanske i druge teretne automobile Franz te bila među vodećim srednjoeuropskim tvornicama kamiona, autobusa, trolejbusa i radnih strojeva po mjeri i narudžbi, proizvodeći oko 160 vozila na godinu. Brozinčevićev pionirski pothvat bila je konstrukcija četverocilindričnoga motora i trotonskoga kamiona (1904), potom prvo u Europi petotonsko teretno vozilo s kardanskim prijenosom (1911) te četverocilindrični benzinski motor s bregastom osovinom u glavi cilindra (1922). Posljednja vozila pod tim imenom proizvedena su 1985., a 1998. je u Wetzikonu otvoren muzej vozila, agregata i arhivske građe (FBW Museum).