Daily Mail [dẹi'li mẹil], britanski dnevni list. Osnovao ga je u Londonu 1896. Alfred Harmsworth Northcliffe, u vlasništvu čije obitelji ostaje do danas (tvrtka Daily Mail and General Trust). Kao prvi britanski nacionalni list namijenjen masovnom čitateljstvu (pretežno nižih srednjih i radničkih slojeva) isprva je izlazio u velikom formatu (broadsheet), cijenom upola jeftiniji od konkurencije, ističući se dojmljivim naslovima, sažetim tekstovima, većim brojem fotografija te raznolikijim sadržajem (uključujući popularnu žensku rubriku) te mu je tijekom prve godine izlaženja prosječna naklada bila oko 220 000 primjeraka na dan, a do kraja XIX. st. dosegnula je 500 000. Dosljedno konzervativnih stajališta, potankim izvještavanjem iz kolonija list je od osnutka promicao britanske imperijalne interese, potom i snažno poticao antinjemačka stajališta te stupanje u I. svjetski rat (uoči kojega je naklada dosegnula milijun primjeraka); kao glavni urednik tada se istaknuo Thomas Marlowe (1899–1926). Nakon Northcliffeove smrti 1922. preuzeo ga je njegov brat Harold Harmsworth Rothermere, za kojega se list istaknuo izrazitim antikomunizmom, kritičnim stajalištima prema konzervativnim vladama Stanleya Baldwina (smatrajući ga odveć umjerenim) te je podupirao politike Benita Mussolinija, Adolfa Hitlera i, kraće vrijeme početkom 1930-ih, vođe britanskih fašista Oswalda Mosleya, ali je nakladama (oko 1,5 milijuna) počeo zaostajati za tabloidima poput Daily Heralda i Daily Expressa. Nakon razdoblja učestalih izmjena glavnih urednika, u drugoj polovici XX. st. politički mu utjecaj, uz trajno iskazivanje potpore konzervativcima od II. svjetskog rata do danas, obnavljaju David English, glavni urednik 1971–92., koji je 1971. nadzirao prelazak u format tabloida i spajanje s listom Daily Sketch, te Paul Dacre (glavni urednik 1992–2018), za kojega je početkom 2000-ih postigao nakladu od približno 2,5 milijuna primjeraka. U internetskom izdanju dostupan je od 2003. Pozicioniran između elitnih nacionalnih listova s jedne strane te senzacionalističkih tabloida s druge, i u XXI. st. zadržava relevantnost među konzervativnim i desnije orijentiranim čitateljima srednjega sloja te je potkraj 2024. imao nakladu od približno 675 tisuća primjeraka na dan. Glavni je urednik od 2021. Ted Verity.