Šutej, Miroslav, hrvatski slikar i grafičar (Duga Resa, 29. IV. 1936 – Krapinske Toplice, 13. V. 2005). Diplomirao 1961 (M. Detoni) na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu; suradnik Majstorske radionice K. Hegedušića (1961–63). Bio je profesor na Akademiji u Zagrebu od 1978. i u Širokom Brijegu od 1996. Redoviti član HAZU od 1997. Bogatom maštom snažna senzibiliteta ostvario najosebujniji opus u suvremenoj hrvatskoj umjetnosti. Djela mu se odlikuju čistoćom koncepcije, maštovitošću kompozicije i visokom tehničkom kakvoćom. Usmjerivši interes na istraživanje svjetlosnih pojava i njihov učinak na vizualni doživljaj, formirao je svoj izraz u okviru op-arta (Bombardiranje očnoga živca, 1962; Sunčev atom, 1962; Ideja prostora, 1963). Potkraj 1960-ih do sredine 1970-ih izrađivao je pomične, živo obojene plastične objekte u drvu (Plavi objekt s crvenim loptama, 1967; Bum-Bum i Jaje, 1968) i pomične crteže i grafike sastavljene od dvaju slojeva, statičnoga i pokretnoga, koji su omogućivali stvaranje mnogobrojnih kombinacija (Mobilni kolaž, 1968; Grad, 1971; Crvena kocka, 1972), te izrađivao velike crtačke cikluse (Kukci, 1965; Antimoda, 1968–69; Ruke, 1970–78; Erotika, 1975). Nakon 1975. pronašao je nov i jak stvaralački poticaj u šarolikosti pučke umjetnosti, osobito seoskoga tkanja i vezenja; serija folk crteža, izrađena od pomičnih žarko obojenih vrpca papira (Nevjesta iz Markuševca, 1977–81; Licitarsko srce, 1988). U ciklusu Aure (1986–88) povezao je naslijeđe pop-arta i novih tendencija s novim pristupom figuri, a u ciklusu Kaos (1988–90) primijenio je osobni repertoar u seriji crteža kolaža i slikocrteža istančana kolorizma. U potonjem razdoblju izrađivao je velike ambijentalne instalacije i videoinstalacije (Prekrivene oči, 2002). Bavio se grafičkim oblikovanjem, osobito plakata, scenografijom i uređenjem interijera. Dizajnirao je hrvatske novčanice kune (1993). Film U potrazi za Šutejem snimio je režiser N. Puhovski (1981).