struka(e): |

promocija (kasnolatinski promotio: promaknuće).

1. Svečano proglašenje i dodjela akademskih i znanstvenih naslova.

2. Imenovanje na viši položaj; promaknuće.

3. Predstavljanje u javnosti (promocija knjige, filma, udruge i dr.).

4. Marketinška djelatnost usmjerena na komuniciranje s tržištem i javnošću radi povećanja broja potrošača nekog proizvoda ili usluge ili povećanja javnog prihvaćanja neke ideje ili projekta. Zadaća joj je stvoriti svijest o postojanju određenog proizvoda ili usluge na tržištu, izazvati interes za nekim proizvodom ili uslugom, dati dodatne informacije, razvijati sklonosti potrošača ili kupaca prema određenim proizvodima ili uslugama i njegovati pozitivnu predodžbu o poduzeću, organizaciji ili državi.

Citiranje:

promocija. Hrvatska enciklopedija, mrežno izdanje. Leksikografski zavod Miroslav Krleža, 2013 – 2024. Pristupljeno 28.3.2024. <https://www.enciklopedija.hr/clanak/promocija>.